close

Take That

Patience(主唱(作詞作曲):Gary Barlow)

Just have a little, patience
只要有一點, 耐心
I'm still hurting from a love I lost
因為失去的愛 我還在痛
I'm feeling your frustration,
我可以感覺到你的挫折
But any minute all the pain will stop,
但痛苦任何時候都有可能停止
Just hold me close inside your arms tonight,
今晚就在你懷裡抱緊我
dont be too hard on my emotions
別太在意我的情緒

Cause I, need time,
因為 我需要時間
My heart is numb, has no feeling,
我的心已麻木, 沒有感覺
So while I'm still healing,
那麼當我還在復原時
Just try and have a little patience,
就試著有點耐心吧

I really wanna start over again,
我真的很想重新開始
I know you wanna be my salvation,
我知道你想要當我的救世主拯救我
The one that I can always depend,
我所可以依賴的那個人

I'll try to be strong, believe me,
我會試著堅強, 相信我
I'm trying to move on,
我正試著放手、繼續向前走
It's complicated but understand me,
雖然很複雜 但理解我

Cause I, need time,
因為 我需要時間
My heart is numb, has no feeling,
我的心已麻木, 沒有感覺
So while I'm still healing,
那麼當我還在復原時
Just try and have a little patience,
就試著有點耐心吧

Have a little patience, Yeah
有點耐心吧, 嗯

Cause this scar runs so deep,
因為這個疤很深
It's been hard,
真的很難
But I have to believe,
但我必須相信

Have a little patience,
有點耐心
Have a little patience,
有點耐心

Cause I, need time,
因為 我需要時間
My heart is numb, has no feeling,
我的心已麻木, 沒有感覺
So while I'm still healing,
那麼當我還在復原時
Just try and have a little patience,
就試著有點耐心吧

Have a little patience,
有點耐心,
My heart is numb has no feeling,
我的心已麻木, 沒有感覺
So while I'm still healing
那麼當我還在復原時
Just try and have a little... Patience
就試著有點...耐心吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amily0107 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()